Четвер, 5 травня
Розклад уроків 05.05
1.Я досліджую світ
Тема. Як залежить діяльність людей від природних умов.
1-2.Навчання грамоти (Читання + Письмо)
Тема. Робота над виразним читанням тексту "Коник і Сонечко" В. Моруги. Побудова, правильне інтонування і записування запитань.
🌸Читання
🍀Сьогодні на уроці ми будемо читати текст, головних героїв якого ви відгадаєте у наступних загадках.
Ця червона намистинка
Має крильця у краплинках,
Невеличка, гарна дуже,
Упізнай її, мій друже, —
На твою долонечку
Прилетіло...🐞
Музикант живе на лузі,
Упізнай його, мій друже,
Спинка, ноги, голова —
Все зелене, як трава.
Ще й швидкий, як вітерець,
Милий...
- Що здивувало Мурашку, коли вона познайомилася з Коником?
- Що спільного в Коника і коня?
- А що спільного у Сонечка і сонця?
- Пригадайте, як називається розділовий знак, зображений на картинці.
- Що він означає?
- Коли його використовують?
- Коли ми використовуємо питальні речення?
- Прочитайте текст.
- Випишіть з тексту питальні речення.
Жив на озері метелик. Дивиться, а по озеру пливуть хмарки.
— Хмаринки, де ви живете? В озері? — запитав метелик.
— Ні, — відповідають хмари, — наш дім високо. Бачиш: у синім небі ходять хмари, усміхаються і линуть променисті.
— Ви можете взяти мене із собою? Я так хочу побувати у вас у гостях!
Одна хмаринка підпливла й забрала метелика.
Цілий день він грався з хмаринками.
— Хмари, вам зі мною стало важко?
— Ні, легкокрилий метелику, ми тепер не променисті, а лапаті. Хмари-водовози.
Перечекав наш мандрівник дощ та й полетів шукати свій квітковий будиночок.
🌿Вправа "Чарівники".
💛Прочитайте речення.
💛Перетворіть їх на питальні речення.
1. Сашкові сім років.
2. Іринка навчається у третьому класі.
💛Утворені речення запишіть у зошит.
Молодці! Дякую за роботу💖
Немає коментарів:
Дописати коментар