середа, 4 травня 2022 р.

 Четвер, 5 травня








Розклад уроків 05.05

1.ЯДС (асинхронно)
2.Навчання грамоти. Читання(синхронно)
3. Навчання  грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)


            1.Я досліджую світ 

Тема. Як залежить діяльність людей від природних умов.


💙💛 Дайте відповіді на запитання. Розгадайте загадку.



Запам'ятайте!

















💙💛 Отже, давайте спробуємо дослідити чи залежить діяльність людей від природи та природних умов.

💙💛 Роздивіться світлини та дайте відповіді на питання.
💙💛 Попрацюйте зі сторінкою 86 у підручнику.

Пам'ятайте!
Діяльність людей нерозривно пов'язана з природою!
💙💛 Виконайте завдання 2,3 у зошиті на сторінці 38-39.
Дякую за роботу♥


1-2.Навчання грамоти (Читання + Письмо) 

 Тема. Робота над виразним читанням тексту "Коник і Сонечко" В. Моруги. Побудова, правильне інтонування і записування запитань.

🌸Читання

🍀Сьогодні на уроці ми будемо читати текст, головних героїв якого ви відгадаєте у наступних загадках.

  Ця червона намистинка

Має крильця у краплинках,

Невеличка, гарна дуже,

Упізнай її, мій друже, —

На твою долонечку

Прилетіло...🐞


Музикант живе на лузі,

Упізнай його, мій друже,

Спинка, ноги, голова —

Все зелене, як трава.

Ще й швидкий, як вітерець,

Милий...



Робота з підручником (с. 116-117)

🍀Сьогодні працюємо з творчістю Василя Моруги, а саме з його твором "Коник і Сонечко".
💚Прочитайте текст "Коник і Сонечко" та дайте відповіді на запитання:
  • Що здивувало Мурашку, коли вона познайомилася з Коником?
  • Що спільного в Коника і коня?
  • А що спільного у Сонечка і сонця?
🌻Письмо
🌿Розгляньте зображення.
  • Пригадайте, як називається розділовий знак, зображений на картинці.
  • Що він означає?
  • Коли його використовують?
👀Перегляньте відео та пригадайте, що ми знаємо про речення.
  • Коли ми використовуємо питальні речення?
Робота в зошиті
🌿Вибіркове списування. 
  • Прочитайте текст.
  • Випишіть з тексту питальні речення.

Жив на озері метелик. Дивиться, а по озеру пливуть хмарки.

— Хмаринки, де ви живете? В озері? — запитав метелик.

— Ні, — відповідають хмари, — наш дім високо. Бачиш: у синім небі ходять хмари, усміхаються і линуть променисті.

— Ви можете взяти мене із собою? Я так хочу побувати у вас у гостях!

Одна хмаринка підпливла й забрала метелика.

Цілий день він грався з хмаринками.

 Хмари, вам зі мною стало важко?

— Ні, легкокрилий метелику, ми тепер не променисті, а лапаті. Хмари-водовози.

Перечекав наш мандрівник дощ та й полетів шукати свій квітковий будиночок.

🌿Вправа "Чарівники".

💛Прочитайте речення. 

💛Перетворіть їх на питальні речення.

     1. Сашкові сім років.

     2. Іринка навчається у третьому класі.

💛Утворені речення запишіть у зошит.

Молодці! Дякую за роботу💖


5. Фізкультура  
Тема. ЗРВ для формування постави
Виконуйте вправи разом з героями відео
           






Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...