неділя, 6 лютого 2022 р.

понеділок, 7 лютого 2022 р.




 Розклад уроків 07.02

1. Англійська мова(асинхронно)
2. Навчання грамоти. Читання(синхронно)
3. Математика(асинхронно)
4. Фіз.виховання(асинхронно)
5. Навчання грамоти. Письмо.(асинхронно)


1. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна

https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1


2.Читання

Тема.Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

☺Давайте підготуємось до читання та виконаємо дихальну гімнастику.



☺Перегляньте відео. Назвіть усі літери, прочитайте склади, слова та речення.



Перегляньте відео та пригадайте, яку літеру ми вивчили на минулому уроці. Дайте відповіді на запитання.

  • В якому випадку літера Ї позначає два звуки?
  • Наведіть приклади слів, у яких є літера Ї.

Робота з підручником

Відкрийте підручники на сторінці 52-53.

1. Прочитайте слова Читалочки. 

  • Зробіть звуковий аналіз слів Київ, країна, українець. 
  • Чому слова Україна, Київ, Миколаїв написані з великої літери?

2. Прочитайте текст на сторінці 52. Придумайте заголовок. Перекажіть, текст.

3. Прочитайте текст на сторінці 53.

                Фізкультхвилинка

🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!

  • Про що йдеться в тексті?
  • Як звуть вчительку?
  • Куди планувалась екскурсія?
  • Як діти їхали у нове місто?
  • Що цікавого побачили у столиці?
🌳Знайди у тексті та зачитай речення:
  • У суботу...
  • На київському вокзалі...
  • Побували на...
  • Побачили...
  • Після екскурсії...
🌳А що ви  знаєте цікавого про Київ?

Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 37):

1. Надрукуйте рядок великої літери Ї.

2. Спишіть речення друкованими літерами.

Дякую за роботу♥



3. Математика

Тема. Десять десятків - сотня. Розв'язування задач. Порівняння виразів.

Щоб урок пройшов немарно,

Попрацюєм всі старанно!

1.Усне опитування.

-Яку арифметичну дію з числами треба виконати,щоб стало більше? Щоб стало менше?

-Чи можна при додаванні отримати те саме число? У якому випадку?

-Чи можна при відніманні отримати те саме число? У якому випадку?

-Як називаються числа при додаванні?

-Як знайти невідомий доданок?

-Як називаються числа при відніманні?

-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?

2.Усний рахунок

Виберіть знаки" +" або "- " так, щоб рівності були правильними.


3.Десять десятків-це 1 сотня, або 100.
Перегляньте відео.
-Пригадайте, що таке десяток?
-Запам'ятайте, як утворюється сотня?
-Виконайте енергійну руханку із баранчиком Шоном.


Запам'ятайте!
10 од. = 1 дес.
10 дес. = 1 сот.
1 сот. = 100 од.
4 .Робота з підручником (сторінка 77)
Завдання 2.
-Порахуйте  десятками від 10 до 100.
-Запишіть охайно та каліграфічно числа від 10 до 100 у зошиті.
-Виконайте дії за допомогою числового ряду(усно).
Завдання 3.
-Розв'яжіть і порівняйте задачі.
Пригадайте!
1.Щоб порівняти два числа, потрібно від більшого числа відняти менше число.
2.Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно від числа відняти кілька одиниць.
-Розв'язання задач запишіть у зошит.
Завдання 5
-Порівняйте числові вирази (усно).
5.Робота з геометричним матеріалом.
Дайте відповіді на питання.


Молодці! Дякую за роботу!


4. Фізкультура

Тема.Здоровий спосіб життя, його складові.Комплекс ЗРВ. Рухлива гра"День і ніч."

1.Здоровим бути модно!

Любі діти, здоров'я - найцінніший скарб людини.

-Долучайтесь до параду корисних порад разом із своєю сім'єю!


2.Запам'ятай!



3.Комплекс ЗРВ.

-Виконайте комплекс загальнорозвивальних вправ.

-Пам'ятайте про правила безпеки під час виконання вправ в домашніх умовах.



4.Рухлива гра"День і ніч."

-Уважно прочитайте правила гри.

-Танцювальні рухи обирайте за бажанням.



5.Фантазуй! Твори!

-Діти, пропоную Вам скласти правила власної рухливої гри та представити їх у вигляді малюнка.

Бережіть себе! Будьте здоровими!





                                          5. Письмо


Тема. Написання великої букви Ї. Письмо складів,слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення.


Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла,рук,зошита та ручки під час письма.



                                          Робота за сторінкою зошита ( ст. 46 )

1. Бесіда за малюнком.
  • Розгляньте малюнок. Де відбуваються події?
  • Хто зображений біля поїзда?
  • Що роблять діти?
  • Куди вони зібралися?( На екскурсію.)
  • Хто їх супроводжує?
  • Який це поїзд: сучасний чи старовинний?
2. Перегляньте відео з написання великої букви Ї і складів з нею.





  • Пропишіть елементи букви Ї,велику букву Ї та склад Їм.
  • Спишіть речення.
  • Пригадайте,як пишеться перше слово в реченні?Що ставиться в кінці речення?
  • Які слова написали з велико букви Ї?Чому?

                                Пальчикова гімнастика



3. Вправа " Складіть речення ".
Переставте склади,утворюючи слова,складіть речення та запишіть його.

Дякую за роботу!








Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...