1. Англійська мова
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1
2.Читання
Тема.Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
- В якому випадку літера Ї позначає два звуки?
- Наведіть приклади слів, у яких є літера Ї.
Робота з підручником
☺Відкрийте підручники на сторінці 52-53.
1. Прочитайте слова Читалочки.
- Зробіть звуковий аналіз слів Київ, країна, українець.
- Чому слова Україна, Київ, Миколаїв написані з великої літери?
2. Прочитайте текст на сторінці 52. Придумайте заголовок. Перекажіть, текст.
3. Прочитайте текст на сторінці 53.
🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Про що йдеться в тексті?
- Як звуть вчительку?
- Куди планувалась екскурсія?
- Як діти їхали у нове місто?
- Що цікавого побачили у столиці?
- У суботу...
- На київському вокзалі...
- Побували на...
- Побачили...
- Після екскурсії...
Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 37):
1. Надрукуйте рядок великої літери Ї.
2. Спишіть речення друкованими літерами.
3. Математика
Тема. Десять десятків - сотня. Розв'язування задач. Порівняння виразів.
Щоб урок пройшов немарно,
Попрацюєм всі старанно!
1.Усне опитування.
-Яку арифметичну дію з числами треба виконати,щоб стало більше? Щоб стало менше?
-Чи можна при додаванні отримати те саме число? У якому випадку?
-Чи можна при відніманні отримати те саме число? У якому випадку?
-Як називаються числа при додаванні?
-Як знайти невідомий доданок?
-Як називаються числа при відніманні?
-Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
2.Усний рахунок
Виберіть знаки" +" або "- " так, щоб рівності були правильними.
4. Фізкультура
Тема.Здоровий спосіб життя, його складові.Комплекс ЗРВ. Рухлива гра"День і ніч."
1.Здоровим бути модно!
Любі діти, здоров'я - найцінніший скарб людини.
-Долучайтесь до параду корисних порад разом із своєю сім'єю!
-Виконайте комплекс загальнорозвивальних вправ.
-Пам'ятайте про правила безпеки під час виконання вправ в домашніх умовах.
-Уважно прочитайте правила гри.
-Танцювальні рухи обирайте за бажанням.
-Діти, пропоную Вам скласти правила власної рухливої гри та представити їх у вигляді малюнка.
- Розгляньте малюнок. Де відбуваються події?
- Хто зображений біля поїзда?
- Що роблять діти?
- Куди вони зібралися?( На екскурсію.)
- Хто їх супроводжує?
- Який це поїзд: сучасний чи старовинний?
- Пропишіть елементи букви Ї,велику букву Ї та склад Їм.
- Спишіть речення.
- Пригадайте,як пишеться перше слово в реченні?Що ставиться в кінці речення?
- Які слова написали з велико букви Ї?Чому?
Немає коментарів:
Дописати коментар