Середа, 11 травня
Розклад уроків 11.05
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
3. Англійська мова
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1
3.Математика
Тема. Невідомий від'ємник.
💛💙 Дайте відповіді на питання:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як знайте невідоме зменшуване?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
- Що таке десяток? Порахуйте десятками.
- Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💛💙 Розкладіть числа на розрядні доданки (Зразок.65=60+ 5):
🌷Перегляньте відео та познайомтесь із новим правилом!
🌷Робота в зошиті.
💛💙 Каліграфічна хвилинка.
Запишіть числа третього десятка.
Фізкультхвилинка
💛💙 Обчисліть вирази, користуючись вивченим правилом знаходження невідомого від'ємника. Запишіть їх.
44 - _ = 22 69 - _ = 50
38 - _ = 10 93 - _ = 23
💛💙 Розгорніть підручники на сторінці 110.
✅ Завдання 1. Прочитайте правило знаходження невідомого від'ємника ще раз.
✅ Завдання 2. Обчисліть та запишіть рівності, вставляючи пропущені числа. Користуйтеся правилами знаходження невідомого доданку, зменшуваного, від'ємника.
Задача № 3.
Давайте пригадаємо, які типи задач вам уже знайомі.
- задача на збільшення на кілька одиниць;
- задача на зменшення на кілька одиниць;
- задача на знаходження суми;
- задача на знаходження різниці;
- задача на різницеве порівняння;
- задача на знаходження невідомого зменшуваного.
💎Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
- Про що йдеться в задачі?
- Скільки грошей було у Олі ?
- Чи відомо скільки грошей витратила дівчинка?
- Скільки грошей залишилось?
- Яке запитання задачі?
- Складемо короткий запис до задачі.
- Запишіть короткий запис до задачі у зошит.
- Користуючись правилом, складіть вираз для обчислення задачі.
- Запишіть рівність і відповідь у зошити.
Немає коментарів:
Дописати коментар