Вівторок, 8 лютого
1.Навчання грамоти. Читання(синхронно)2.Навчання грамоти. Письмо(синхронно)3. Математика(асинхронно)4.Фізкультура (асинхронно)5.ЯДС (синхронно)
1.Читання
Тема. Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами
1. Перегляньте відео.
- Яку букву будемо вивчати?
- Звук [ф] позначається буквою "еф". Велика і мала букви мають однакову форму.
- З яких елементів складається буква "еф"? (З двох півовалів і прямої палички між ними.)
2.Робота в зошиті (ст.42).
- Друкування малої букви ф та слова футбол.
- Підпишіть малюнки та побудуйте звукові схеми.
3.Робота з підручником (ст. 54-55)
😊Складання речень за малюнками.
- Що тримає буква "еф" у руках?
- Де ми чуємо звук [ф] в слові фартух?
- Біля чого стоїть буква "еф"?
- Де ми чуємо звук [ф] в слові телефон?
- Що зав'язала буква "еф"?
- Де ми чуємо звук [ф] в слові шарф?
😉 Читання складів за таблицею та слів у стовпчиках.
😊 Гра " Добери кінцівку" ( Робота над чистомовкою Щебетунчика).
- Доберіть кінцівки кожного речення.
-Прочитайте чистомовку.
Фізкультхилинка
- Прочитайте текст.
- Про кого йдеться в тексті?
- Що робив Федько?
- Які фотографії він розглядав?
- Які фотографії йому подобаються найбільше?
- Про що мріє Федько?
- Придумайте заголовок.
- Прочитайте ще раз текст.
- Перегляньте свої улюблені фотографії.
Дякую за гарну роботу!
Тема. Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
☺Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.
☺Напишіть букву ф в повітрі кілька разів.
Тема. Вирази на дві дії. Кругові вирази. Розв'язування задач.
💙Усний рахунок.
Перегляньте відео.
-Пригадайте, як знайти невідомий доданок.
-Користуючись правилом, знайдіть невідомі доданки у виразах.
Було - 10 л водиПерелили - 4 л водиЗалишилось - ? л води
-Розв'язання задачі запишіть у зошит.
Завдання 7.
-Прочитайте числа в порядку спадання (від найбільшого до найменшого).
-Відгадайте зашифроване слово.
💙Робота із геометричним матеріалом.
-Розгляньте малюнок, запам'ятайте назви геометричних фігур:
куб, куля ,циліндр, конус.
4. Фізкультура
Тема. Вправи для розвитку координації.
Переглянь відео та виконай вправи на зміцнення постави.
Дякую за роботу!
5. Я досліджую світ
Тема. Хто вдома "помічник"?
Вправа "Синоптик"
Розглянь світлини. Поміркуй! Запам'ятай!
Немає коментарів:
Дописати коментар