понеділок, 7 лютого 2022 р.

Вівторок, 8 лютого


Розклад уроків 08.02

1.Навчання грамоти. Читання(синхронно)
2.Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
3. Математика(асинхронно)
4.Фізкультура (асинхронно)
5.ЯДС (синхронно)


1.Читання 

Тема. Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

1. Перегляньте відео.


- Яку букву будемо вивчати?

- Звук [ф] позначається буквою "еф". Велика і мала букви мають однакову форму.

З яких елементів складається буква "еф"? (З двох півовалів і прямої палички між ними.)

2.Робота в зошиті (ст.42).

  •  Друкування малої букви ф та слова футбол.
  • Підпишіть малюнки та побудуйте звукові схеми.


3.Робота з підручником (ст. 54-55)

😊Складання речень за малюнками.

- Що тримає буква "еф"  у руках?

- Де ми чуємо звук [ф] в слові фартух?

- Біля чого стоїть буква "еф"?

- Де ми чуємо звук [ф] в слові телефон?

- Що зав'язала  буква "еф"?

Де ми чуємо звук [ф] в слові шарф?

😉 Читання складів за таблицею та слів у стовпчиках.

😊 Гра " Добери кінцівку" ( Робота над чистомовкою Щебетунчика).

- Доберіть кінцівки кожного речення.

-Прочитайте чистомовку.

Фізкультхилинка


😉Робота над текстом.
  • Прочитайте текст.
  • Про кого йдеться в тексті?
  • Що робив Федько?
  • Які фотографії він розглядав?
  • Які фотографії йому подобаються найбільше?
  • Про що мріє Федько?
  • Придумайте заголовок.
  • Прочитайте ще раз текст. 
  • Перегляньте свої улюблені фотографії.

                                          Дякую за гарну роботу! 


2.Письмо

Тема. Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова  речень за поданим початком і  малюнками.

☺Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.


☺Перегляньте відео із написанням малої літери ф.

 

☺Напишіть букву ф в повітрі кілька разів.

☺Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.

Руханка
Робота в зошиті:
1. Розгорніть зошити на сторінці 47.
 Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
2. Розгляньте зображення рукописної букви ф.












3. Розгляньте малюнок на сторінці 47. Дайте відповіді на запитання (на картинці).


4.Обведіть елементи та літеру ф.
5. Пропишіть малу літеру Ф, фо, фонтан.
6. Спишіть речення.
Коло фонтана діти. У них телефон з камерою.
7. Спишіть друковане речення рукописними літерами. 
Діти роблять селфі біля фонтана. 
8. Виконайте завдання, працюючи за завданнями з картинки. 











9.Спишіть друковане речення рукописними літерами. 
У Софійки нові фарби й олівці.
10.Виконайте завдання, працюючи за завданнями з картинки. Допишіть речення.












Ви розумнички! Дякую за роботу♥


3.Математика

Тема. Вирази на дві дії. Кругові вирази. Розв'язування задач.

💙Усний рахунок.

Перегляньте відео.

-Пригадайте, як знайти невідомий доданок.

-Користуючись правилом, знайдіть невідомі доданки у виразах.

💙Математичний диктант.
Перегляньте відео.
-Запишіть у зошит лише відповіді.
с
💙Робота з підручником (сторінка 78)
Завдання 1
-Розгляньте малюнок.
-Яка маса гир зліва на терезах? А справа?
-Порівняйте масу гир зліва і справа на терезах.
Запам'ятайте!
Сума може складатися із кількох доданків: 5+2+1

Завдання 4.
-Обчисліть вирази і запишіть їх у зошит. Дії виконуйте по порядку.

Завдання 5.    Кругові вирази.
-Уважно прочитайте правило.
-Виконайте обчислення (усно).

Завдання 6.
-Прочитайте задачу, розв'яжіть її.
Було - 10 л води
Перелили - 4 л води
Залишилось - ? л води 

-Розв'язання задачі запишіть у зошит. 

Завдання 7.

-Прочитайте числа в порядку спадання (від найбільшого  до найменшого).

-Відгадайте зашифроване слово.

💙Робота із геометричним матеріалом.

-Розгляньте малюнок, запам'ятайте назви геометричних фігур:

куб, куля ,циліндр, конус.


Дітки, ви молодці! Дякую за роботу!




4. Фізкультура

Тема. Вправи для розвитку координації.

Переглянь відео та виконай вправи на зміцнення постави.



Виконай вправи:
-ходьба на пальцях по підвищеній опорі;
-ходьба на пальцях з різним положенням рук;
-поза лелеки із заплющеними очима;
-пересування із підкиданням дрібних предметів.

 Дякую за роботу!

 

5. Я досліджую світ

Тема. Хто вдома "помічник"?

Вправа "Синоптик"

Розглянь світлини. Поміркуй! Запам'ятай!









3.Робота з підручником.(ст.29)





4. Робота в зошиті (ст. 13, 1-3 завдання)

Дякую за роботу!

Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...