Середа, 8 лютого
Розклад уроків 09.02
1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2. Математика (синхронно)
3. Англійська мова (синхронно)
4. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1. Читання
Тема. Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами.
☺Доброго ранку, діти. Для того, щоб ваше мовлення було чітким, швидким та виразним - виконайте артикуляційну гімнастику.
☺Перегляньте відео та виконайте вправи.
☺Діти, на минулому уроці ми вивчили ще одну букву українського алфавіту.
- Пригадайте, що це за буква?
- Який звук вона позначає?
☺Сьогодні ми продовжуємо працювати з цією літерою.
Попрацюйте з наступним відео.
Робота з підручником (сторінка 56-57)
💧 Розгляньте малюнок на сторінці 56. Куди прийшли діти?
💧 Виконайте завдання Читалочки.- Чому слова Фаїна, Федько, Федієнко, Фесенко написані з великої літери?
Фізкультхвилинка
💧 Прочитайте удвох. Прочитайте діалог з рідними 👪
💧 Прочитайте вірш Тамари Коломієць. Придумайте заголовок.
💧 Прочитайте текст на сторінці 57. Придумайте заголовок.
💧 Опрацюйте запитання до тексту.- Про кого йдеться у тексті?
- Куди потрапила Софіка?
- Що оточувало дівчинку на острові?
- З ким зустрілася Софійка?
- Чи справді дівчинка побувала на фіолетовому острові?
💧 Розкажи про свій сьогоднішній сон? Якими кольорами ти б його розфарбував?🎨
Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 42):
1. Надрукуйте рядок великої літери Ф.
2. Спишіть речення друкованими літерами.
2.Математика
Тема. Віднімання кількох чисел.
😏 Усний рахунок.
- Пригадайте, як називаються компоненти дії додавання?
- Виконайте завдання(усно).
- Обчисліть та запишіть у зошит.
6+1+2 2+1+5
2+3+4 3+3+4
- Як називаються компоненти дії віднімання?
- Виконайте завдання (усно).
😊
Робота з підручником (ст. 79)Завдання 1.
- Розгляньте малюнок.
- Скільки було кульок?
- Скільки кульок забрали (закреслено)?
- Різниця кульок 7- 5 = 2
- Розгляньте кульки другого ряду.
- Скільки було кульок?
- Скільки кульок забрали спочатку? (4)
- А потім? (Ще 1)
- Різниця кульок 7- 4 -1 = 2
Фізкультхвилинка
Завдання 5. Обчисліть вирази на віднімання та запишіть їх у зошит.
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!
Різниця може складатися з кількох чисел. Дії виконуйте по порядку.
Завдання 3.
- Прочитайте задачу, розв'яжіть її.
Було - 6 ц.З'їли - 3 ц. і 2 ц.
Залишилося - ?
- Розв'язок задачі запишіть у зошит.
😊 Робота над геометричним матеріалом.
Завдання 6, 8 (усно).
3. Англійська мова
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1
4. Письмо
Тема. Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів.
☺Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.
☺Перегляньте відео із написанням великої літери Ф.
☺Напишіть букву Ф в повітрі кілька разів.
☺Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.
Робота в зошиті (сторінка 49-50)
👀 Любі діти, працюйте у зошитах, дотримуючись коментарів з відео. Будьте уважні, давайте відповіді на запитання. Для зручності ставте відео на паузу.
Ви розумнички! Дякую за роботу♥
Тема. Танець метеликів. Симетрія в природі. Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці)
1.Перегляньте відео Е. Гріга «Метелик». Вслухайтесь в мелодію танцю метеликів.
2.Підготовка до малювання метеликів.
Симетрія – це збіг половинок форми при умовному накладанні.
3.Ознайомтеся з поняттям симетрія за наступними пунктами :
ü подивіться на фото метелика . Він має 4 крильця , але коли складає їх, то вони збігаються і ми бачимо лише 2.
ü середина форми метелика проходить через тулуб і уявно ділить його навпіл на дві рівні частини
ü робимо висновок , що форма метелика симетрична
4. Перегляньте відео і намалюйте метеликів.
Творчих успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар