вівторок, 17 травня 2022 р.

 Середа, 18 травня







                                        Розклад уроків 18.05


1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2. Математика (синхронно) 
3. Англійська мова (синхронно)
4. Навчання грамоти. Письмо (синхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)

1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

  

Тема. Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя


💦Мовленнєва розминка

Прочитайте скоромовку повільно, швидко, дуже швидко


💦Гра " Плутаниця"




💧 Робота над твором О. Буценя "Зараз"

💜 Словникова робота






💧 Прочитайте оповідання вголос ст.120- 122!

- Хто головний герой твору?





 💛Чого нас навчає оповідання?



Фізкультхвилинка


Письмо



Пригадайте!


Запам'ятайте!

💙Робота в зошиті
Спишіть виділені слова та підкресліть м'які приголосні звуки (=)



💧Творча робота

Підкресліть тверді приголосні (-) та м'які приголосні (=)


💧 Запишіть назву пташки та складіть звукову схему слова


💧Вправа " Веселка"




  3. Англійська мова

Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.

Думанська Кароліна Андріївна

https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/ 

Гончар Вікторія В'ячеславівна

https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1

3. Математика

Діагностична робота

(комбінована)

Роботу виконайте на аркуші паперу в клітинку та підпишіть його. 

Діагностична робота

1.Встав пропущені числа

а)45, …, 47.

б)22, …, 24.

в)48, …, …., 51.

2. Прочитай числа. Підкресли лише двоцифрові числа

1     21     8     37     3     40     4      65    5     9

3.Підкресли найбільше число в ряду поданих чисел

31       17       2       20       84       12 

4. Обчисли

50 + 1                                       23 + 12

45 – 5                                       65 + 23

37 – 30                                     76 – 35

5.  Порівняй ( >, <, =)

54 і 82                        60 і 40 – 20

43 і 27                        17 і 19 – 2

6. Задача. На одній полиці стояло 46 книг, а на другій полиці13.Скільки всього книг стояло на обох полицях ? 

 7.   Накресли відрізки. Довжина першого відрізка 9 см, а другого – на 2 см коротша.        

💙💛Успіхів!


5.Образотворче мистецтво

Тема. Народна творчість. Вишиванка. Орнамент. Створення орнаменту для розпису вишиванки.

 Перегляньте відео та ознайомтесь з цікавими факти про українську вишиванку





Зробіть вишиванку за зразком та прикрасьте її українським орнаментом (кольорові олівці, фломастери або кольоровий папір). 








Роботу підготуйте на четвер, на  онлайн-урок  ЯДС.

                                                                        💖Творчих успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...