Вівторок, 17 травня
Розклад уроків 17.05
1.Навчання грамоти. Читання (асинхронно)2.Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)3. Математика (синхронно)4.Фізкультура (асинхронно)5.ЯДС (асинхронно)
1-2. Навчання грамоти(Читання +Письмо)
Тема. Виразне читання вірша "Помічниця" за Наталею Бутук. Діагностична робота. Списування з друкованого тексту.
🌸Читання
💙Мовна розминка.
💛Який звук у чистомовці зустрічається найчастіше? (Ч)💙Пригадайте, який цей звук? Голосний чи приголосний?💛Підберіть слова, які починаються на цей звук.Робота з підручником (с. 120)💙Прочитайте вірш "Помічниця".
- Хто є автором цього вірша?
- Як дівчинка мала допомогти мамі?
- Чи зробила вона це?
- А чи у є у вас домашні обов'язки? Як ви допомагаєте мамі?
- Розкажіть про це.
🌸Письмо💛Діти, сьогодні ми пишемо діагностичну роботу.
💙Для роботи підготуйте аркуш в косу лінію.
Оформлення роботи
💛У першому робочому рядку запишіть своє прізвище та ім'я.
💙Посередині наступного рядка запишіть слово "Списування".
💛У наступному рядку вкажіть назву тексту "Ліс".
💙Зверніть увагу, що текст починаємо записувати з абзацу.
💛Розгляньте зразок оформлення роботи.
Успіхів💙💛3. Математика
Тема. Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.
👀Математична розминка
☺Доповніть до 10.
☺Що означає збільшити (зменшити) число на кілька одиниць?
☺Пригадайте компоненти дії віднімання. Знайдіть різницю чисел.
☺Складіть за опорною схемою задачу, питання якої починається словами:" На скільки менше..."Зразок.👀Робота з підручником (с. 112 - 113)Завдання 2 (усно)
☺Складіть та розв'яжіть задачу за ключовими словами.
Завдання 4 (усно)☺Доберіть числа, щоб нерівності були правильними.
5 > 2 + . 10 - . < 4Завдання 8 (письмово)
☺Розв'яжіть задачу. Користуйтесь пам'яткою. Розв'язання та відповідь задачі запишіть у зошити.
Завдання 10 (письмово)☺Накресліть відрізки.
Тема. Виразне читання вірша "Помічниця" за Наталею Бутук. Діагностична робота. Списування з друкованого тексту.
🌸Читання
💙Мовна розминка.
- Хто є автором цього вірша?
- Як дівчинка мала допомогти мамі?
- Чи зробила вона це?
- А чи у є у вас домашні обов'язки? Як ви допомагаєте мамі?
- Розкажіть про це.
💛Діти, сьогодні ми пишемо діагностичну роботу.
💙Для роботи підготуйте аркуш в косу лінію.
Оформлення роботи
💛У першому робочому рядку запишіть своє прізвище та ім'я.
💙Посередині наступного рядка запишіть слово "Списування".
💛У наступному рядку вкажіть назву тексту "Ліс".
💙Зверніть увагу, що текст починаємо записувати з абзацу.
💛Розгляньте зразок оформлення роботи.
3. Математика
Тема. Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.
👀Математична розминка
☺Доповніть до 10.
☺Що означає збільшити (зменшити) число на кілька одиниць?
☺Пригадайте компоненти дії віднімання. Знайдіть різницю чисел.
☺Складіть за опорною схемою задачу, питання якої починається словами:" На скільки менше..."Зразок.👀Робота з підручником (с. 112 - 113)
Завдання 2 (усно)
☺Складіть та розв'яжіть задачу за ключовими словами.
5 > 2 + . 10 - . < 4
Завдання 8 (письмово)
☺Розв'яжіть задачу. Користуйтесь пам'яткою. Розв'язання та відповідь задачі запишіть у зошити.
4. Я досліджую світ
Тема. Як потрібно поводитись серед природи?
- Як ви розумієте зміст підкреслених висловів?
- Як потрібно оберігати рослини?
- Назвіть правила поведінки серед природи.
- Доповніть вже названі правила, своїми власними.
Повторюйте за героями відео!
Немає коментарів:
Дописати коментар