понеділок, 16 травня 2022 р.

 Вівторок, 17 травня




 


Розклад уроків 17.05

1.Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2.Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)
3. Математика (синхронно)
4.Фізкультура (асинхронно)
5.ЯДС (асинхронно)

1-2. Навчання грамоти(Читання +Письмо)

 Тема. Виразне читання вірша "Помічниця" за Наталею Бутук. Діагностична робота. Списування з друкованого тексту.

🌸Читання

💙Мовна розминка.


💛Який звук у чистомовці зустрічається найчастіше? (Ч)
💙Пригадайте, який цей звук? Голосний чи приголосний?
💛Підберіть слова, які починаються на цей звук.
Робота з підручником (с. 120)
💙Прочитайте вірш "Помічниця".

  • Хто є автором цього вірша?
  • Як дівчинка мала допомогти мамі?
  • Чи зробила вона це?
  • А чи у є у вас домашні обов'язки? Як ви допомагаєте мамі?
  • Розкажіть про це.
🌸Письмо

💛Діти, сьогодні ми пишемо діагностичну роботу.

💙Для роботи підготуйте  аркуш в косу лінію.

Оформлення роботи

💛У першому робочому рядку запишіть своє прізвище та ім'я.

💙Посередині наступного рядка запишіть слово "Списування".

💛У наступному рядку вкажіть назву тексту "Ліс".

💙Зверніть увагу, що текст починаємо записувати з абзацу.

💛Розгляньте зразок оформлення роботи.



Успіхів💙💛

3. Математика

Тема. Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.

👀Математична розминка

Доповніть до 10.


Що означає збільшити (зменшити) число на кілька одиниць?
Пригадайте компоненти дії віднімання. Знайдіть різницю чисел.

Складіть за опорною схемою задачу, питання якої починається словами:" На скільки менше..."
Зразок.
👀Робота з підручником (с. 112 - 113)

Завдання 2 (усно)

☺Складіть та розв'яжіть задачу за ключовими словами.

Завдання 4 (усно)
☺Доберіть числа, щоб нерівності були правильними.
5 > 2 + .        10 - . < 4

Завдання 8 (письмово)

☺Розв'яжіть задачу. Користуйтесь пам'яткою. Розв'язання та відповідь задачі запишіть у зошити.

Завдання 10 (письмово)
☺Розв'яжіть кругові вирази, запишіть їх у зошити.
👀Робота з геометричним матеріалом.
☺Накресліть відрізки.
Довжина першого відрізка 1дм1см, а довжина другого - на 10см коротша.


                 4. Я досліджую світ

Тема. Як потрібно поводитись серед природи?


💙💛 Пригадайте.


💙💛 Прочитайте вірш ( підручник, ст. 96).

    • Як ви розумієте зміст підкреслених висловів?
    • Як потрібно оберігати рослини?
💙💛 Отже, природу потрібно шанувати і оберігати. Перегляньте відео і дізнайтесь, які існують правила поведінки серед природи.
    •  Назвіть правила поведінки серед природи.
    • Доповніть вже названі правила, своїми власними.
💙💛 Поясніть, що означають ці знаки (підручник, ст. 97).
💙💛 Виконайте завдання 1,2,3 у зошиті на сторінці 42.
Дякую!

5.Фізкультура

Тема. Комплекс загальнорозвиваючих вправ.
Повторюйте за героями відео! 


Дякую за роботу!



Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...