четвер, 12 травня 2022 р.

 

   П'ятниця, 13 травня






 Розклад уроків 13.05

1. ЯДС(асинхронно)

2. Математика (синхронно)

3. Дизайн і технології (асинхронно)

4. Музичне мистецтво (асинхронно)


1. Я досліджую світ  

 Тема.  Що  шкодить  природі?




💙 Пригадайте правила поведінки у природі





















Що шкодить природі?
💛 Забруднення повітря







💚 Забруднення води




💛 Забруднення ґрунтів



Запам'ятайте!






Розкажіть, яку  ще користь дарують нам ліси?








💚  Робота з підручником ст. 93-94 
💛Робота у зошиті ст.41, 4-5 завдання





2.Математика


Тема. Закріплення вивченого. Підготовка до діагностичної роботи

💧Усний рахунок



💧 Каліграфічна хвилинка

Запишіть числа дев'ятого десятку


💧 Пригадайте!

- Як знайти невідомий від'ємник? Запишіть та обчисліть вирази.

64 - _ = 54                 78 - _ = 66    

34 - _ = 12                  60 - _ = 10

💧 Повторіть вивчене! 

Запишіть у зошити

Фізкультхвилинка




 💧 Робота з підручником ст.110

Завдання 5. Запишіть та обчисліть вирази в рожевому прямокутнику.
Завдання 6 - усно

                                          






3.Дизайн і технології 

 Тема. Робота з папером. Об'ємна аплікація "Морський пейзаж"

🌊Розгляньте приклади морського пейзажу в образотворчому мистецтві.




Перегляньте відео та створіть власну аплікацію з паперу на морську тематику🌊

Творчих успіхів💙


4. Музичне мистецтво 

 Тема. СлуханняЛ.Ревуцький "Колискова"

Виконанняпісня "Мамо, мамо"

З-поміж багатьох музичних творів є особлива музика, яку ми вперше у житті чуємо від своєї найдорожчої людини — від своєї матусі.

♦   Чи здогадалися ви, що це за музика?

Так, це — колискова. На­віть  без слів ми розуміємо, що в ній висловлюються ніжність та любов матусі до своєї дитини.

💖Слухання «Колискової» Л.Ревуцького

 
♦   Який настрій викликає ця музика?

Мова музики, як і мова людини, дуже виразна. Музика створює різні му­зичні образи.

💖Виконання:"Мамо, мамо!"

♦ Як ви вважаєте, чи можна дати відповідь на запитання «Чия мама краща?»

НАЙКРАЩА

Ми з товаришем гуляли,                                                                 І не посварилися,

А порозумілися.
-Знаєш, Вітя, – мовлю я,
Краща мама – це моя!

Вітя.
Ні,
Сперечатись нащо?
Мусиш вірити мені, –
Моя мама краща.

Василько.
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він мені, а я йому.
І обом приємно нам –
І мені і Віті (показує на Вітю)
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.

♦ Чи праві були хлопці, що для кожного з них своя мама — найкраща?

Для кожного мама — найдорожча людина: з нею весело і гуляти разом, і виконувати домашні справи, їй можна розповідати про все на світі!

☺Послухайте пісню " Мамо, мамо!" та скажіть, які почуття до мами висловлено в цій пісні.

☺Вивчіть пісню, заспівайте її для своїх матусь .

Молодці!

Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...