середа, 2 лютого 2022 р.

 Четвер, 3 лютого


Розклад уроків 03.02
1.ЯДС (асинхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)
3. Навчання  грамоти. Письмо(асинхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
 

Тема. Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.

Гра "Синоптик"



Відгадай загадку.



 

Назви зимові місяці в правильному порядку.



Розгляньте світлини.  Дайте відповіді на запитання.






Висновок



 Фізкультхвилинка


Як змінюється життя тварин взимку?


 








 Робота в зошиті.



Сторінка 11, завдання 2.

 


Сторінка 12, завдання 3,4.

 

Творча робота 

Складіть розповідь на тему "Чому я люблю зиму?"(ст. 26 підручника)

 Дякую за роботу.

2. Читання 

 Тема. Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.


😊Давайте підготуємось до читання та виконаємо зарядку для язичка.



😊Перегляньте відео та повправляйтеся у читанні.

😊Перегляньте відео та дізнайтесь, яку літеру ми вивчатимемо на уроці.


😊Перегляньте відео та прочитайте склади і слова з літерою ї.

😊Перегляньте відео та дізнайтесь, яку літеру ми вивчатимемо на уроці.
😊Перегляньте відео та прочитайте склади і слова з літерою ї.
 Запам'ятай!

Робота з підручником:

😉Відкрийте підручники на сторінці 51.

1. Прочитайте текст на сторінці 51. Придумайте власний заголовок.

🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!

  • Про кого йдеться в тексті?
  • Яка пригода трапилась з Тетянкою та бабусею?
  • Чим частувала Тетянка свого гостя?
  • Чи потрібна їжачку їжа взимку? Чому?
    🌳Спробуйте переказати текст.
                    Фізкультхвилинка

    Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 40):

    1. Надрукуйте рядок малої літери ї.

    2. Прочитайте виразно речення, розділіть його на слова. Передрукуйте речення.

    Яторкнувсядостіжка,тількийбачивїжачка.

    3. Підпишіть малюнок та побудуйте схему до слова.

    Дякую за роботу♥


    3. Письмо
    Тема. Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком.

    І.Гра " Неповні слова"
    - Вгадайте слова, доповнюючи їх відсутніми голосними або приголосними. Яке слово у стовпчику зайве?

    М*Р*З                             З*З*Л*
    Г*Л*Б*                            *О*О*А
    К*Н*К                              *Н*Г
    К*М*Р                              *О*А


    😊Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та ручки під час письма.
    Робота за сторінкою зошита ( ст. 45)

    1. Бесіда за малюнком
    • Хто зображений на малюнку?
    • Де перебувають учні?
    • Чим зайняті?
    • Як поводяться у їдальні?
    • Чи любите ви відвідувати їдальню?
    Для написання слова їдальня потрібно вміти писати букву ї, тому сьогодні ми навчимося її писати.
    2.  Перегляньте відео з написання малої букви ї і складів з нею.


    3. Письмо елементів буки ї на малюнку, малої букви ї та складів у зошиті.
    4. Списування речень.
    - Прочитайте  речення. 
    -Як пишеться перше слово в реченні?
    - Що ставиться в кінці речення?
    -Запишіть речення.
    Пальчикова гімнастика

    Виконайте гімнастику для пальців рук.


    5. Списування речення з друкованого тексту.
    - Прочитайте речення.
    -Придумайте йому кінцівку.
    -Запишіть речення рукописними літерами.
    - Про що ви дізналися із цих речень?

    Гімнастика для очей
    Виконуйте рухи тільки очима




    6. Творча робота.
    -Намалюйте на порожній поверхні улюблену страву.
    -Зафарбуйте всі малюнки кольоровими олівцями.

    Дякую за роботу!



    4. Фізкультура
    Тема. Вправи з великим м'ячем

    1.Безпека на уроці.

    -Перегляньте відео.

    1.Виконайте зарядку під веселу мелодію.


    2.Виконайте вправи:
    Повторюємо кожну вправу 4-6 раз.
    -підкидаємо м'яч угору правою рукою, після удару м'яча до підлоги ловимо двома руками;
    -підкидаємо м'яч угору лівою рукою, після удару м'яча до підлоги ловимо двома рукам.

    Рухайся разом з героями відео.
    Рух - це здоров'я!


    Дякую за роботу!

    Немає коментарів:

    Дописати коментар

    П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...