Четвер, 3 лютого
Розклад уроків 03.021.ЯДС (асинхронно)
2.Навчання грамоти.Читання(синхронно)
3. Навчання грамоти. Письмо(асинхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)
Тема. Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.
Гра
"Синоптик"
Відгадай загадку.
Назви зимові
місяці в правильному порядку.
Розгляньте світлини. Дайте
відповіді на запитання.
Висновок
Фізкультхвилинка
Як змінюється життя тварин взимку?
Робота в
зошиті.
Сторінка 11, завдання 2.
Сторінка 12, завдання 3,4.
Творча
робота
Складіть розповідь на тему
"Чому я люблю зиму?"(ст. 26 підручника)
Дякую за роботу.
2. Читання
Тема. Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
😊Давайте підготуємось до читання та виконаємо зарядку для язичка.
😊Перегляньте відео та повправляйтеся у читанні.
😊Перегляньте відео та дізнайтесь, яку літеру ми вивчатимемо на уроці.
😊Перегляньте відео та прочитайте склади і слова з літерою ї.
😊Перегляньте відео та дізнайтесь, яку літеру ми вивчатимемо на уроці.
😊Перегляньте відео та прочитайте склади і слова з літерою ї.
Запам'ятай!
Робота з підручником:
😉Відкрийте підручники на сторінці 51.
1. Прочитайте текст на сторінці 51. Придумайте власний заголовок.
🌳Дайте відповіді на запитання. Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Про кого йдеться в тексті?
- Яка пригода трапилась з Тетянкою та бабусею?
- Чим частувала Тетянка свого гостя?
- Чи потрібна їжачку їжа взимку? Чому?
🌳Спробуйте переказати текст.
Фізкультхвилинка
Робота в зошиті "Зошит для друкування" (сторінка 40):
1. Надрукуйте рядок малої літери ї.
2. Прочитайте виразно речення, розділіть його на слова. Передрукуйте речення.
Яторкнувсядостіжка,тількийбачивїжачка.
3. Підпишіть малюнок та побудуйте схему до слова.
3. ПисьмоТема. Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком.
І.Гра " Неповні слова"
- Вгадайте слова, доповнюючи їх відсутніми голосними або приголосними. Яке слово у стовпчику зайве?
М*Р*З З*З*Л*
Г*Л*Б* *О*О*А
К*Н*К *Н*Г
К*М*Р *О*А
😊Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та ручки під час письма.
Робота за сторінкою зошита ( ст. 45)
1. Бесіда за малюнком
- Хто зображений на малюнку?
- Де перебувають учні?
- Чим зайняті?
- Як поводяться у їдальні?
- Чи любите ви відвідувати їдальню?
Для написання слова їдальня потрібно вміти писати букву ї, тому сьогодні ми навчимося її писати.2. Перегляньте відео з написання малої букви ї і складів з нею.
3. Письмо елементів буки ї на малюнку, малої букви ї та складів у зошиті.4. Списування речень.
- Прочитайте речення.
-Як пишеться перше слово в реченні?
- Що ставиться в кінці речення?
-Запишіть речення.
Пальчикова гімнастика
Виконайте гімнастику для пальців рук.5. Списування речення з друкованого тексту.
- Прочитайте речення.
-Придумайте йому кінцівку.
-Запишіть речення рукописними літерами.
- Про що ви дізналися із цих речень?
Гімнастика для очей
Виконуйте рухи тільки очима
-Намалюйте на порожній поверхні улюблену страву.
-Зафарбуйте всі малюнки кольоровими олівцями.
4. Фізкультура
Тема. Вправи з великим м'ячем
1.Безпека на уроці.
-Перегляньте відео.
1.Виконайте зарядку під веселу мелодію.
2.Виконайте вправи:
Повторюємо кожну вправу 4-6 раз.
-підкидаємо м'яч угору правою рукою, після удару м'яча до підлоги ловимо двома руками;
-підкидаємо м'яч угору лівою рукою, після удару м'яча до підлоги ловимо двома рукам.
Рухайся разом з героями відео.
Рух - це здоров'я!
Немає коментарів:
Дописати коментар