Розклад уроків 02.02
1. Навчання грамоти. Читання (асинхронно)
2. Математика (синхронно)
3. Англійська мова (синхронно)
4. Навчання грамоти. Письмо (асинхронно)
5. Образотворче мистецтво (асинхронно)
1. Навчання грамоти. Читання.
Тема. Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.
Підготовчі вправи до читання
Прочитайте чистомовку.
Робота в зошиті (ст. 40)
1. Надрукуйте рядок великої літери Є .
2. Прочитайте речення і його надрукуйте.
Робота з підручником
Відкрийте підручники на ст. 48.
1. Прочитайте слова Читалочки.
Визначте місце букви є в словах і які звуки вона позначає.
Чому ці слова написані з великої літери?(Імена людей, назви міст і країн пишемо з великої букви)
2. Прочитайте текст.
Придумайте заголовок.
Дайте відповіді на запитання
- Що побачили Євген і Єва?
- Що лежало в гнізді?
- Чому діти вирішили не чіпати пташині яєчка?
- Чому Євген і Єва полегшено зітхнули?
Прочитайте текст ще раз для когось зі своїх рідних.
Фізкультхвилинка
3.Спускайся з гірки , читаючи вірш(ст. 49)
4.Прочитай вірш. Придумай заголовок.
5. Мудрі вислови навчають, як треба правильно поступати в житті.
Прочитай мудрі вислови, запам'ятай і підбери слово протилежне за значенням до слова жадібний.
Я думаю, що ви щедрі діти.
Дякую за роботу.
2. Математика
Тема. Кілограм.
За знаннями в добрий час
вирушає перший клас!
Усний рахунок.
1.Порахуйте десятками до 100.
2.Повправляйтесь у додаванні десятків.
Математичний диктант
Запишіть у зошит лише відповіді.
1.Збільшити 4 на 2.
2.Знайти різницю чисел 4 і 3.
3.Записати найбільше одноцифрове число.
4.Від 7 відняти 2.
5.Знайти суму чисел 5 і 4.
6.Записати на скільки 5 менше 8?
Кілограм
Одиниця вимірювання маси - кілограм.
Перегляньте відео. Запам'ятайте.
Робота з підручником (сторінка 75)
Завдання 1. Розгляньте малюнок.
Зверніть увагу, як слід скорочено записувати слово кілограм (кг).
Запишіть каліграфічно у зошит: 1 кг, 5 кг, 7 кг, 3 кг, 9 кг, 2 кг.
Завдання 2. Прочитайте питання. Дайте відповіді на них (усно).
Завдання 4. Прочитайте та розв'яжіть задачу. Розв язання задачі запишіть у зошиті.
Маса товстуна - 6 кг
Маса гирі - ?,на 2 кг важча.
Фізкультхвилинка
Завдання 5. Повторіть склад чисел 8,9,10.
Обчисліть вирази.
Запишіть у зошит 6 із них (на вибір ).
Цікаві задачі
1.Що важче 1 кг пуху чи металу?
2.На одній нозі півень важить 2 кг. Скільки кілограмів важить півень на двох ногах?
Молодці! Дякую за роботу!
3. Англійська мова
Для роботи перейдіть на блог вчителя вашої підгрупи.
Думанська Кароліна Андріївна
https://nvkhelmelkarolina.blogspot.com/
Гончар Вікторія В'ячеславівна
https://viktoriahonchar.blogspot.com/?m=1
4.Письмо
Тема. Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
Є Т Н О
Перегляньте відео з написання великої букви Є.
1.Письмо великої букви Є в зошиті (ст.42).
2.Письмо слів із рукописною великою буквою Є.
- Прочитайте слова.
- Чому вони написані з великої літери?(Імена людей пишуться з великої літери.)
😉Прочитайте речення.
- Скільки слів у ньому?
- Як напишемо перше слово в реченні?
- Що ставиться в кінці речення?
- Спишіть речення.
- Скільки в ньому слів?
- Що стоїть у кінці цього речення?
- Спишіть речення рукописними буквами.
😉 Про які професії людей ви дізналися із записаних речень?
Бесіда за малюнком.
- Людей яких професій зображено на малюнках?
- Чим вони зайняті?
Фізкультхвилинка
-Прочитайте початок наступного речення.
- Ким працює ваша мама?
- Придумайте кінцівку речення і запишіть його.
5. Гра " Назви професію"
- Запишіть під малюнком слово, що називає дію кожної людини.
- Зафарбуйте малюнки в зошиті кольоровими олівцями.
Дякую за роботу.
5.Образотворче мистецтво
Тема. Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки " Зайчикова хатка"(фломастери або кольорові олівці).
Перегляньте відео та прослухайте казку "Зайчикова хатка"
- Хто є головним героєм казки?
- Яка хатинка була у Зайчика? Яка у Лисички?
- Хто вигнав Лисицю із зайчикової хатинки?
Прослухайте ще раз казку і виберіть епізод з казки, який бажаєте намалювати.
Виконайте роботу за допомогою фломастерів або кольорових олівців.
Дякую за роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар