Вівторок, 3 травня
Розклад уроків 03.05
1.Навчання грамоти. Читання (синхронно)2.Навчання грамоти. Письмо (синхронно)3. Математика (синхронно)4.Фізкультура (асинхронно)5.ЯДС (асинхронно)
1-2. Навчання грамоти(Читання +Письмо)
Тема. К. Ушинський "Умій почекати."
Списування з друкованого тексту.
👀Читання
-Чи любите ви казки? Які асоціації виникають у вас зі словом казка?
-Перевірте себе, чи добре ви знаєте казки.
Робота над змістом казки (с. 114-115)
☺Прочитайте казку.
— Як називається казка?
— Хто її написав?
— Хто головні герої?
— Що почав клювати Півник?
— Про що його попередила Курочка?
— Чому Півникові стало зле?
— Як його Курочка лікувала?
— Чому Півник простудився?
— Що приписав йому лікар?
— Яка пригода з Півником трапилась узимку?
— Чому трапилось лихо?
— Чого навчає казка?
Творча робота
☺Придумайте щасливий кінець казки!
-Чи сподобалося вам, як закінчилася казка? Кого ви жалієте?
-Давайте переробимо казку так, щоб у неї був гарний кінець.
1. Півник став слухняним і не пішов на тонку кригу. А коли крига зміцніла, то разом із Курочкою покаталися на ковзанах.
2. Сусідський пес пробігав неподалік та врятував Півника, який зрозумів, що слід слухати добрих порад, інакше можна померти.
3. Півник пішов кататися на ковзанах, але біля берега лід почав тріскатися, і наш герой повернувся додому. Подякував сестричці, що та його попередила, і вибачився за свою неслухняність.
☺Діти, перекажіть казку зі щасливим кінцем!
5. Я досліджую світ
Тема. Чому свійські тварини і люди – нерозлучні супутники?
Немає коментарів:
Дописати коментар