Вівторок, 5 квітня
Розклад уроків 05.04
1.Навчання грамоти. Читання(синхронно)2.Навчання грамоти. Письмо(синхронно)3. Математика(синхронно)4.Фізкультура (асинхронно)5.ЯДС (асинхронно)
1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Робота над виразним читанням тексту "Корисна розмова" Т. Білецької. Складання і записування речень з багатозначними словами.
🍒Мовна розминка.
Робота з підручником (с. 96-97)
🍒Робота над текстом Т. Білецької "Корисна розмова"
- Прочитайте текст.
🍒Запитання для уважного читача.
* Про що розмовляли мама й донечка?
* Чому дівчинка засоромилась і побігла до умивальника?
* Чому текст має таку назву?
* Придумайте свій заголовок.
Фізкультхвилинка
🍒Розгляньте наступне зображення. З чим мама порівнює очі, коси, губи та руки дівчинки?
💛Письмо
🍒Діти, пригадайте, про що ми дізналися на минулому уроці. 🍒Попрацюємо усно.
*Розгляньте наступне зображення.
*Які багатозначні слова вам вдалось відшукати?
*Знайдіть до них пари та поясніть значення кожного слова.
Робота в зошиті
🍒Розгляньте зображення. Які багатозначні слова заховались на картинках?
Розумнички! Дякую за роботу💜
3. Математика
Тема. Числа першої сотні.
💜Математичний диктант
💜Числа першої сотні.
-Розгляньте таблицю чисел першої сотні.
-Прочитайте числа другого, четвертого, сьомого, десятого десятка.
-Яке число іде за числом 99? Перед числом 53?
-Прочитайте числа, в яких кількість одиниць у розряді одиниць 0.
-Дайте відповіді на питання.
-Діти, запишіть каліграфічно числа четвертого десятка.
(31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40.)
💜Фізкультхвилинка.
Ф💜Робота з підручником (с.98).
Завдання 2 (усно)-Розташуйте числа у правильному порядку і прочитайте зашифровані слова.
Завдання 3 (письмово)
-Порівняйте числа за зразком.
Пригадайте!
Завдання 5 ( письмово)
-Розв'яжіть задачу. Розв'язання запишіть у зошит.
Було - 10 балерин;
Танцювало - 4 балерини;
Не танцювало - ?
💜Геометричний матеріал.
-Скільки кутів має кожна фігура?
5. Я досліджую світ
Тема.
💦Вправа "Погода"
-Дайте відповіді на питання.
💦Загадка
-Відгадайте загадку.
💦Рослини
-Перегляньте відео.
-До якої природи належать рослини?
Запам'ятайте!
💦Фізкультхвилинка.
💦Робота з підручником.
с. 63 - 64
-Розгляньте малюнки і розкажіть. Де ростуть дикорослі рослини? А де - культурні?
-Поміркуйте, до яких груп належать шипшина і троянда?
💦Робота у зошиті.
с.28 - 29, завдання 1, 2, 3, 4.
Немає коментарів:
Дописати коментар