середа, 20 квітня 2022 р.

Четвер, 21 березня





Розклад уроків 21.04

1.ЯДС (асинхронно)
2.Навчання грамоти. Читання(синхронно)
3. Навчання  грамоти. Письмо(синхронно)
4. Фізкультура(асинхронно)

 


1.Я досліджую світ
Тема. Хто такі комахи?



Пригадайте!
💙 Хто такі тварини?
💚Де вони живуть?
💛 Яких тварин називають дикими?
💜А свійськими?
💛 Що потрібно для життя тварин?



💦 Відгадайте загадку

Запам'ятайте!




💦 Перегляньте відео

💦Дослідіть




💦 Робота з підручником (ст.75)
💦 Робота у зошиті(ст 33-34, завдання 3,4)



1-2.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

 Тема. Євген Юхниця " Посварився з братиком...". Утворення і записування речень зі словами, які відповідають на питання що робити?

💙💛 Прочитайте оповідання, замінюючи картинки словами.

💙💛 Розгадайте ребуси.


💙💛 Розгорніть підручники на сторінці 110 та почитайте вірш Євгена Юхниці.


    • Чому хлопчику було не весело самому гратись?
 ☝ Письмо
💙💛 Каліграфічна хвилинка. Запишіть у зошитах.












💙💛 Перегляньте відео та дізнайтесь, про що йтиме мова на уроці.
💙💛 Назвіть істот, опишіть, які вони та скажіть, що вони можуть робити.
💙💛 Розгляньте зображення та скажіть, що роблять діти?.













    • Запишіть слова у зошити , що відповідають на питання що робити і описують дії дітей .


💙💛 Розгляньте зображення.












    • Що роблять діти на малюнках?
    • Прочитайте запропоновані речення.
    • Які слова у реченнях відповідають на питання що робити? Зверніть увагу на те, як вони підкреслені.  
Фізкультхвилинка

💙💛 Утворіть слова за зразком. 
Зразок : ВАРЕННЯ (що?) - варити(що робити?)
Біг, радісний, сміх, похід.
    • Запишіть слова парами.












💙💛 Складіть та запишіть три речення за малюнком. Слова , що відповідають на питання що робити?, підкресліть двома лініями.















Дякую за роботу, мої хороші💖 Ви найкращі💙

5. Фізкультура
Тема.  ЗРВ імітаційного характеру.
Виконуйте разом з героєм відео


😉Дякую за роботу!

Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...