понеділок, 28 березня 2022 р.

 Вівторок, 29 березня




Розклад уроків 29.03

1.Навчання грамоти. Читання(синхронно)
2.Навчання грамоти. Письмо(синхронно)
3. Математика(синхронно)
4.Фізкультура (асинхронно)
5.ЯДС (асинхронно)


 1.Навчання грамоти( Читання +Письмо)

Тема. Д Чередниченко " Мурчик і Жмурчик."

Складання і записування речень.


💧Мовна розминка.
-Від поданих слів утворіть нові слова за зразком.
-Складіть речення зі словом МАТІНКА.
-Як іще ви звертаєтесь до своєї мами?
(Мати, матінка, матуся, мамочка.)


-Зберіть прислів'я із розсипаних слів: матері, Без, і, гріє, не, сонце.
- Як ви розумієте його значення?
💧Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть прислів'я у зошит.
(Без матері і сонце не гріє.)

💧Д.Чередниченко - дітям!
☺Про письменника.
☺Книги автора.
-Які твори Дмитра Чередниченка ви знаєте?
( " Фокус-мокус", "Мурчик і Жмурчик.)

💧Робота над текстом (с.92-93)
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо роботу над твором Д.Чередниченка "Мурчик і Жмурчик."

☺Слова - раки.

-Прочитайте текст. Знайдіть у тексті слова - раки.
-Прочитайте їх "зліва - направо", а потім "справа - наліво". Поясніть їх значення.
-Запишіть  у зошит парами.
(Рис - сир, тік - кіт, коток - коток, потоп - потоп.)
💧Фізкультхвилинка.


☺Речення.
-Прочитайте перше речення у тексті. Скільки слів у реченні? (6)
-Чому слова Мурчик і Жмурчик записано з великої літери?
(Клички тварин пишемо з великої літери.)
(Без матері і сонце не гріє.)
(Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.)

-Які клички котиків ви знаєте? Складіть і запишіть своє речення про котика.

Переказ прочитаного.
-Дітки, перекажіть , будь ласка, текст про Мурчика і Жмурчика комусь із своїх рідних.



 



3.Математика

Тема. Невідоме зменшуване.

💙💛Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.

💙💛Дайте відповіді на питання:

Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті! 

    • Як називаються числа при додаванні?
    • Як знайти невідомий доданок? 
    • Як називаються числа при відніманні?
    • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
    • Що таке десяток? Порахуйте десятками.
    • Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💙💛Давайте пригадаємо:
💙💛Усно обчисліть вирази :
💙💛👀 Перегляньте відео, виконайте завдання, пригадайте вивчений матеріал  та дослідіть нове правило. 
💙💛Запам'ятайте. Вивчіть правило напам'ять.

💙💛Робота з підручником.

    • Пропишіть рядок круглих чисел. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
    • ✅ Ще раз пригадайте правила знаходження невідомого доданку та зменшуваного. Користуючись цими правилами виконайте завдання "№2".





Фізкультхвилинка
  • ✅ Запишіть у зошит Задача № 3.
  • Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
  • Про що говориться в задачі?
  • Скільки яхт відпливло від пристані ?
  • Скільки яхт залишилось на пристані?
  • Яке запитання задачі?
  • Складемо короткий запис до задачі.




💙💛
Діти, зверніть увагу, що це задача нового типу. А саме, задача на знаходження невідомого зменшуваного. Пригадайте правила знаходження невідомого зменшуваного.
  • Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.

Дякую за роботу♥


                           4. Фізкультура

Тема. Вправи з великим м'ячем. Ведення м'яча.

💜Відгадайте загадку.

💜Правила ведення м'яча.


💜Тренуймося разом.




5.Я досліджую світ

Тема. Що означають слова "земля" і 
«ґрунт»?



💙 Якою буває земля?




 
💚 Запам'ятайте!










Фізкультхвилинка



💙💚 Робота з підручником (ст.58)
-Прочитайте та дайте відповіді на запитання


💙 Робота в зошиті (ст. 26)
Завдання 1,2





💜 Робота над прислів'ям

    




Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...