Вівторок, 29 березня
Розклад уроків 29.03
1.Навчання грамоти. Читання(синхронно)2.Навчання грамоти. Письмо(синхронно)3. Математика(синхронно)4.Фізкультура (асинхронно)5.ЯДС (асинхронно)
1.Навчання грамоти( Читання +Письмо)
Тема. Д Чередниченко " Мурчик і Жмурчик."
Складання і записування речень.
💧Мовна розминка.
-Від поданих слів утворіть нові слова за зразком.
-Складіть речення зі словом МАТІНКА.
-Як іще ви звертаєтесь до своєї мами?
(Мати, матінка, матуся, мамочка.)
-Зберіть прислів'я із розсипаних слів: матері, Без, і, гріє, не, сонце.
- Як ви розумієте його значення?
💧Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть прислів'я у зошит.
(Без матері і сонце не гріє.)
💧Д.Чередниченко - дітям!
☺Про письменника.
☺Книги автора.
-Які твори Дмитра Чередниченка ви знаєте?
( " Фокус-мокус", "Мурчик і Жмурчик.)
💧Робота над текстом (с.92-93)
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо роботу над твором Д.Чередниченка "Мурчик і Жмурчик."
☺Слова - раки.
-Прочитайте їх "зліва - направо", а потім "справа - наліво". Поясніть їх значення.
-Запишіть у зошит парами.
(Рис - сир, тік - кіт, коток - коток, потоп - потоп.)
💧Фізкультхвилинка.
☺Речення.
-Прочитайте перше речення у тексті. Скільки слів у реченні? (6)
-Чому слова Мурчик і Жмурчик записано з великої літери?
(Клички тварин пишемо з великої літери.)
(Без матері і сонце не гріє.)
(Мурчик і Жмурчик сиділи на березі.)
-Які клички котиків ви знаєте? Складіть і запишіть своє речення про котика.
☺
Переказ прочитаного.
Переказ прочитаного.
-Дітки, перекажіть , будь ласка, текст про Мурчика і Жмурчика комусь із своїх рідних.
3.Математика
Тема. Невідоме зменшуване.
💙💛Перегляньте відео та повправляйтесь в обчисленнях.
💙💛Дайте відповіді на питання:
Пам'ятайте, що відповіді мають бути повні, розгорнуті!
- Як називаються числа при додаванні?
- Як знайти невідомий доданок?
- Як називаються числа при відніманні?
- Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше за інше?
- Що таке десяток? Порахуйте десятками.
- Назви одиниці вимірювання маси, об'єму, часу.
💙💛Давайте пригадаємо:
💙💛Робота з підручником.
- Пропишіть рядок круглих чисел. Пам'ятаємо, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.
- ✅ Ще раз пригадайте правила знаходження невідомого доданку та зменшуваного. Користуючись цими правилами виконайте завдання "№2".
Фізкультхвилинка
- ✅ Запишіть у зошит Задача № 3.
- Прочитайте задачу і дайте відповіді на запитання.
- Про що говориться в задачі?
- Скільки яхт відпливло від пристані ?
- Скільки яхт залишилось на пристані?
- Яке запитання задачі?
- Складемо короткий запис до задачі.
- Запишіть розв'язання та відповідь у зошит.
Дякую за роботу♥
4. Фізкультура
Тема. Вправи з великим м'ячем. Ведення м'яча.
💜Відгадайте загадку.
💜Правила ведення м'яча.
💜Тренуймося разом.
Немає коментарів:
Дописати коментар