понеділок, 21 березня 2022 р.

 Вівторок, 22 березня




Розклад уроків 22.03

1.Навчання грамоти. Читання(асинхронно)
2.Навчання грамоти. Письмо(асинхронно)
3. Математика(синхронно)
4.Фізкультура (асинхронно)
5.ЯДС (асинхронно)

1. Читання

Тема. За Л. Борщевською "Чужа іграшка." 


💦Мовна розминка.

-Прочитайте прислів'я. Як ви розумієте його? Запам'ятайте його.



-Прочитайте чітко і виразно.


-Прочитайте вірш разом із Читалочкою.
Дайте відповіді на питання.



💦Робота над текстом Л Борщевської  "Чужа іграшка." ( ст. 86-87 )

-Прочитайте текст.
-Дайте відповіді на питання.

💦Фізкультхвилинка

💦Читання в особах.

💦Гра " Впізнай гру."
-Розгляньте малюнки. Назвіть дитячі ігри.
Які ще дитячі ігри ви знаєте?




 Тема. Поділ слів для переносу з рядка в рядок.

💙💛Підготуємо руки до письма. Виконайте гімнастику для рук.



💙💛 Поділіть слова на склади (усно).


 


💙💛 Перегляньте відео та дослідіть правила переносу слів з рядка в рядок . Завдання виконуйте усно.

💙💛Запам'ятайте!



💙💛Розгляньте картинку та пригадайте правильну позицію тіла, рук, зошита та олівця під час письма.
💙💛Руханка
💙💛Робота в зошиті:
💙💛 Пам'ятайте, що писати в зошитах потрібно охайно, чисто.

1. Каліграфічна хвилинка. Запишіть чистомовку.








3. Спишіть слова, поділяючи їх на склади (Приклад: ма-ши-на, тра-вень)



4. Прочитайте виразно вірш, вставляючи замість"..." слова з довідки. 
Запишіть у зошит заголовок вірша. Як ви розумієте його?


Ви розумнички! Дякую за роботу♥

3. Математика

Тема. Додавання чисел у другому десятку.

🍒Перегляньте відео та пригадайте, як утворюються числа другого десятка.


Робота в зошиті

💦Математичний диктант.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 7 одиниць.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 2 одиниць.

*Запишіть наступне число до числа 18.

* Запишіть попереднє число до числа 16.

* Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 9 одиниць.

* Запишіть суму чисел 10 і 4.

* Запишіть різницю чисел 14 і 1.

💦Додавання чисел в межах другого десятка.

🍒Продовжуємо працювати з числами другого десятка. Сьогодні ми виконуємо дію додавання в межах чисел 11-20.

Перегляньте наступне відео.


Робота з підручником (с.93)

Завдання 1. Усно дослідіть, як обчислювали вираз 12 + 4 за допомогою монет.
Письмово виконайте обчислення наступних виразів (2 стовпчики по 3 приклади у кожному)


Фізкультхвилинка

*Завдання 2. Складіть і розв'яжіть задачу. Розв'язок запишіть у зошит.
💦
Молодці! Дякую за роботу💜

4. Фізкультура

Тема. Розвиток фізичних якостей.

Комплекс вправ :


Дякую за роботу♥

Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця, 24 лютого Добрий ранок! Сьогодні працюємо за таким розкладом                     1. Патріотичний урок " Рік Незламності&q...